miercuri, 31 iulie 2013

Afaceri anti-țânțari la primărie

La numai câteva ore după ce a sărbătorit alături de colegii de la Ronshon triplarea vânzărilor la popularele produse anti-țânțari Euthan și Praid, Alexandru Vișinescu, directorul de vânzări pentru București al companiei Ronshon, a ajuns la spital după ce și-a injectat Penthotal în loc de Jamaica, etnobotanicele lui preferate.

Sub efectul penthotal-ului, Alexandru Vișinescu le-a mărturisit medicilor secretul uriașelor vânzări ale produselor de protecție împotriva țânțarilor în municipiul București:

Știam că primarul e medic de meserie, așa că m-am dus direct la el încă din primăvară, că m-am gândit că e obișnuit să facă manevre cu reprezentanții medicali.

Primarul s-a dovedit un om deosebit, deschis oricărei colaborări. Am stabilit imediat o întâlnire cu directorul companiei care a câștigat contractul pentru dezinsecția Bucureștiului, apoi am început să negociem la sânge, că doar vorbeam despre țânțari.

După ce le-am dat câte 10.000 de euro fiecăruia, am bătut palma și am stabilit condițiile colaborării, astfel încât să mâncăm cu toții o pâine cinstită, ca băieții deștepți: până la sfârșitul lunii August, compania de dezinsecție urma să pulverizeze oxid de hidrogen în locul insecticidelor pe care le foloseau în mod obișnuit. Astfel, populația terorizată de mușcăturile țânțarilor, va fi nevoită să cumpere zilnic Euthan și Praid de la compania noastră, chiar dacă primăria cheltuie câteva milioane de euro pe an pentru dezinsecție.

Faza tare e că vânzările au crescut atât de spectaculos, încât am amortizat șpaga încă de acum două săptămâni”

Paradoxul este că, deși era vorba despre țânțari, delirul fostului director de vânzări a fost înregistrat cu telefonul mobil și sifonat presei de o asistentă rea de muscă.

Purtătorul de cuvânt al Parchetului de pe lângă Tribunalul București a declarat că organele de urmărire penală nu se pot autosesiza pe baza unor afirmații ale unui om aflat sub influența penthotal-ului, chiar dacă este cunoscut sub numele de „serul adevărului”. Penthotalul induce o stare de hipnoză chimică, însă cele afirmate sub influența acestei substanțe nu sunt neapărat adevărate. Poate fi vorba doar de reziduuri ale subconștientului, care exprimă fobii sau frustrări ale subiectului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu